Post by owoweiwoei on Nov 16, 2018 5:56:55 GMT

adidas schoenen 2018 Met meer dan 70 jaar archieven staan adidas erom bekend dat ze in hun verleden duiken om enkele iconische silhouetten op te frissen en nieuw leven in te blazen, en de Falcon is niet anders. Hun nieuwste release krijgt zijn ontwerpinspiratie van adi's Falcon Dorf; een performance runner voor het eerst uitgebracht in '97. Herwerkt met futuristische ontwerpaspecten, is de Falcon teruggebracht ... deze keer als een gal-exclusief silhouet.
adidas schoenen damen kopen Wees dapper en transformeer je look in gewaagde stijl met deze op jaren 90 geïnspireerde retro hardloopschoen van adidas Originals. Bovenwerk van mesh met leren overlays en metalen accenten. Stel op een lichtgewicht EVA tussenzool en rubberen buitenzool met een stabiliserend torsiesysteem.
adidas schoenen herren goedkoopDeze versie heeft een bovenwerk van wit gaas met licht geel leer op de hiel en tussenzool gecombineerd met blauw suède op het spatbord en de hielkooi. Donkere marineblauwe suede panelen, Mint Green tongen, oranje middenvoet branding, met roze op de inlegzolen en buitenzolen completeert het ontwerp.
adidas falcon zwart Een paar weken geleden werkte ik samen met NYLON Duitsland aan de lancering van adidas Originals 'Falcon, een op de jaren 90 geïnspireerd silhouet. NYLON was een van de weinige tijdschriften die ik religieus heb gekocht toen ik opgroeide in de VS. Tijdens mijn tienerjaren droomde ik ervan in de toekomst voor hen te werken. Ik was een grote fan van NYLON Japan toen ik het in handen kreeg en was zo opgewonden toen ik hoorde dat NYLON Duitsland aan het vallen was. Het is gemakkelijk om onze doelen te vergeten wanneer we ze bereiken, dus ik ben er zeker hier om van dit moment te genieten.
www.newbsports.com/